~Mei

*Mei betyder "vacker" på Mandarin(mandarin är kinesiska)
*Korean Drama
En varm och gosig person | Söt och Gullig | Trevlig och snäll | Hjälpsam och omtänksam | Mina ord kommer från hjärtat


Jag heter egentligen Hajir (det stavas Hajir på svenska men det är egentligen "Hagar": uttala det som på engelska med grovt j, Hajar) men vill bli kallad för *Mei, LuLu... eller liknande, hihi. Jag är från Asien men flyttade till Sverige i ungefär slutet av 2006 (September). Jag är faktiskt bara 12 år men kan och pluggar på redan fem språk (arabiska, engelska, koreanska, franska och svenska). Mitt mål är att kunna göra människor glada och hjälpa de så gott jag kan och nå min dröm. ^^ Jag hoppas att jag också lyckas bli en lärare.  Jag är (shia-)muslim. Mina hobbies är att studera koreanska, läsa, plugga, umgås med släkten, familjen och vännerna, och att titta på *KDrama.Jag tycker om anime också och min favoritanime är Shugo Chara! men jag gillar andra animes också såsom Lovely Complex, Detective Conan, Sandybell... Hihi.
Jag älskar kärlek och tea ^^! Sprid kärlek i omgivningen~ tralalala~!


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack så mycket! :D

Sööt blogg du har! ^-^



Kram på dig <3

2011-03-18 @ 12:22:11
URL: http://eliinpelin.blogg.se/
Postat av: ida , ♥

Fin blogg ♥

2011-03-18 @ 17:54:47
URL: http://idabengtsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0