Shopping

Idag var det en shopping-dag med familjen. ^^ Det var kul!
Jag fick köpa örhängen, en armband, en broschyr (eller nä, vad hetet det?), en jättesöt vaniljvit klänning, och 3 toppar. ~ Wiie!
I butiken Guldfynd så hållde jag och min lillasyster på att skrika (lågt) "Kawaii~~" och dansa till det. Vi var de enda i affären. Kassören började fnissa lite smått... Hihi. Sedan när vi skulle prova olika solglasögon så var det kul med! Jag provade olika solglasögon och till varje gjorde jag film eller grimas som passar solglasögonstilen. Filmade och fotograferade lite, men vill inte visa upp de på bloggen. xD
Har tyvärr inte bild på sakerna vi har köpt.
Medans jag skrev denna inlägg så åt jag klart min glass. ^^ Bild på glass:

Bild från we♥it

Kommentarer
Postat av: E V A

va snart? :)

2011-03-21 @ 07:04:18
URL: http://lifebyevaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0