Skola

Hejsan! Idag var jag i skolan. Det var en väl okej idag, men jag var trött under hela skoldagen eftersom att jag hade inte sovit tillräckligt mycket. Trots det hade jag klarat mig bra ändå hihi! Och nu är jag ju lite piggare eftersom jag åt också. I skolan åt jag inte lunch direkt för att jag tyckte inte om maten... Nu mår jag i vilket fall bättre. Här hemma åt vi lax och det var ganska gott. Jag tycker inte om havsdjur och det enda jag äter av havsdjur är fisk (endast lax), annars så äter jag inget av de. Nu är jag sugen på någonting sött t.ex. choklad. Jag ska kanske gå och hämta lite choklad eller så dricker jag te istället (Tea är godare, men jag tror inte jag orkar fixa det just nu. Hihi!) Imorgon är min favoritdag i skolan. Hoppas dagen blir lika bra som jag har tänkt mig!
Kram

/Mei


Kommentarer
Postat av: Maidie

Vilken mysig blogg du har ^^

2011-03-23 @ 19:17:16
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0